środa, 26 lutego 2014

Biedroń przetarl drogę

Chapeau bas!

fot. TVN
Marcin Nikrant nie jest pewno typem Roberta Biedronia (ani w typie), ale charakteryzuje go pewno to samo dążenie do działania i potrzeba akceptacji otoczenia. A także, mimo bycia "a public person" chęć swobody w prywatnym życiu.

W materiale pada jeszcze jedno niby niewinne słówko: ateista. To też Marcin Nikrant upublicznił o sobie.

Być homoseksualnym sołtysem, do tego ateistą w społeczności liczącej 1 '500 mieszkańców robi wrażenie.

Ciekawe na ile pomoga mu to, że jest przystojny... choć blondyn.

Więcej w materiale.


2 komentarze:

  1. Metka Fanka Nikranta27 lut 2014, 00:24:00

    Mam gdzieś, czy Pan Sołtys jest przystojny i czy jest gejem. Ale jestem pod wrażeniem facebooka Leśniewa, prowadzonego przez Pana Sołtysa Nikranta. Jestem tez pod wrażeniem tego, że na Facebooku podaje swoją komórkę. Wpisy są robione codziennie i - wierzcie mi - On robi mnóstwo rzeczy! Tam codziennie się coś dzieje. A to jest mała miejscowość, 1500 mieszkańców. Obejrzyjcie koniecznie. Dla mnie Pan Sołtys to absolutny wzór do naśladowania. A wpis o rannym bocianie - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś jeszcze widział? I jakie wrażenia?
      Czy "moszna"? "Moszna"!

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)