wtorek, 25 lutego 2014

Kevin Spacey vs. kelnerka

Epizod

Znajomy Amerykanin (ale nie taki zwykły, który nie odróżnia Polski od Holandii), kiedy w Polsce zobaczył reklamy BZWBK z udziałem Kevina Spacey nieźle się zdziwił. Nie zdawał sobie sprawy, że Spacey - wielce szanowany w kręgach inteligenckich aktor - dorabia w Europie w reklamach.

Na mnie nie zrobiło to aż takiego wrażenia. Widziałem więcej reklam z K.S., patrzy on na mnie z reklam ulicznych, wręcz się opatrzył. Telewizyjne reklamy oglądam jednym okiem i na ogół nie zwracam na nie uwagi. Szczególnie reklamy produktów bankowych są beznadziejne, do czego walnie przyczynił się Szymon Majewski sprowadzając je na absolutne dno - ewidentnie pieniądze, niezależnie od liczby zer, nie dodają polotu, wręcz przeciwnie.


Reklama kredytu Duet też pewno nie zwróciłaby mojej uwagi, gdyby nie scena z kelnerką, a konkretnie jej mina. Ewidentnie to wkład aktorki - ktoś wie, kto to? W każdym razie przykryła K.S. i całą resztę. Zdjęcie jest trochę niewyraźne, ale zobaczcie całość.

3 komentarze:

  1. No właśnie. Aktorki zbytnio nie widać, ale jakoś tak na pierwszy rzut oka wydało mi się, że jest to Iwona Wszołkówna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mój wzrok to właśnie ona! Gratuluję spostrzegawczości! Więcej o aktorce na: http://www.filmweb.pl/person/Iwona+Wszołkówna-148068 oraz http://pl.wikipedia.org/wiki/Iwona_Wszołkówna

      Usuń
    2. Zdradziła ją charakterystyczna mina Jolki z serialu Niania ;)

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)