niedziela, 9 stycznia 2011

Blog, komentarze, nowi komentujący

Z życia bloga

Z nowym rokiem na blogu pojawili się nowi ludzie. W komentarzach do notki Narraganset pub pojawił się tevclock. Pojęcia nie mam kto to. Najwyraźniej ktoś ze środowiska, skoro zna słynną sprawę Xella. Przy okazji mu odpowiem.
Uważam, że wypraszanie Xella z Narra przez właścicieli było z ich strony totalną dziecinadą. Niestety tak to jest, że różne rzeczy budzą u jednych zachwyt (szczególnie nad sobą), a inni sięgają po ostrze krytyki, c'est la żizń. Każdy ma prawo zarówno chwalić, jak i ganić. Nie boję się, że właściciele Narra będą mnie wypraszać, bo nie zależy mi. Zresztą nie widzę powodu do narzekania, napisałem, że lokal jest OK, ale są mankamenty, które mi przeszkadzają w dobrym odbiorze... i tyle. Zresztą najwyraźniej nie trafiają na mojego bloga, bo muzyka nie ucichła. Zamiast tego, jak wpadłem po raz drugi, gościom zafundowano temperatury prosektorium.

Komentarz do tej samej notki umieścił oto.alek. Kolejna zagwozdka, któż to jest.

Nie miałem problemu z rozszyfrowaniem kim jest BiałaMałpa, który ujawnił się w komentarzu do notki Spoza środowiska. Wszyscy uczestnicy pamiętnej nasiadówy u Gejowskiego, gdzie zorganizowałem wieczór szczerości, wiedzą do czego BiałaMałpa się odnosi.
Dotąd ze zwierząt była tylko Krowa Morska, teraz do rezerwatu dołączył BiałaMałpa - skąd ten pomysł na nick?

Mam wejścia z tajemniczego bloga Agenta układu. Ten blog jest niestety tylko dla wybranych i ja do nich nie należę. Tym większa moja ciekawość. Ktoś coś wie o tym blogu?

Fraza dnia z wyszukiwarek to "znane dramaty czechowskiego". Bo Czechow był Polakiem...

2 komentarze:

  1. Na blogu obecnie nic nie ma, zostały linki RSS, z których nadal korzystam.
    Miał być i przez chwilę był finansowo-ekonomiczny, ale też tylko "do użytku wewnętrznego".

    OdpowiedzUsuń
  2. 2agentukładu: no to się zagadka wyjaśniła ;) Czyli to pewno Twoje i tylko Twoje kliknięcia.

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)