wtorek, 11 stycznia 2011

Licytacja homoksiążek

Homolicytacja

Nie spodziewałem się takiego oddźwięku dla mojej propozycji z książkami, aż licytacja się zrobiła. Zadeklarowałem sprzedaż po 10 złotych od sztuki. Wojtek zaproponował, że weźmie 7 pierwszych pozycji za tę cenę. Azazel zaproponował barter "Kochanek czerwonej gwiazdy" z dedykacją za "Klub koryncki" i dobiliśmy targu. Sven jest zainteresowany trzema książkami Pankowskiego, ale cen nie zadeklarował - czekam na propozycje. Jakisia interesuje Gide i Stryjkowski, ale da tylko po 10zł. Metka deklaruje, że weźmie wszystko (w tym momencie nie dotyczy to "Klubu korynckiego") po 15 złotych plus przystojny tragarz. I na to wszystko jeszcze Gejowski rzuca, że książek James Baldwin "Inny kraj" 1998, Krystyna Ruta-Rutkowska "Polak w dwuznacznych sytuacjach", Kenneth J. Dover "Homoseksualizm grecki", Antoni Romanowicz "Nie znany świat" nie wolno mi sprzedać po cenach niższych niż rynkowe. Pewno jakbym mu je dał, to nie byłby taki pryncypialny. Sam swoich cen nie podał.


Efekt ekonomiczny jest taki, że na razie wygrywa ze swoją ofertą Metka deklarując 15zł za każdą z 18 poniższych pozycji (odliczam „Klub…”), czyli 270zł. To więcej niż suma odnalezionych cen, dobry deal i wierzę, że nabywca, który tymi książkami się nacieszy.

Może Metka da się uprosić i zgodzi się na odstąpienie 3 książek Pankowskiego Svenowi, który jest nimi chyba żywo zainteresowany, a Jakisiowi Gide’a i Stryjkowskiego – aktualna cena 15zł za sztukę.

Tylko żeby się nie okazało, że to wszystko to tylko deklaracje!


1. Oscar Wilde Teleny 1992 (30zł)
2. Gore Vidal Nie oglądaj się w stronę Sodomy 1990 (8zł)
3. James Baldwin Mój Giovanni 1991 (8zł)
4. James Baldwin Gdyby ulica Beale umiała mówić 1977 (2zł)
5. James Baldwin Inny kraj 1998 (18zł)
6. Marian Pankowski Putto 1994 (40zł)
7. Marian Pankowski Z Auszwicu do Belsen 2000
8. Krystyna Ruta-Rutkowska Polak w dwuznacznych sytuacjach (rozmowa z Marianem Pankowskim) 2000
9. Alan Holinghurst Klub koryncki 1993 (40zł)
10. Kenneth J. Dover Homoseksualizm grecki 2004 (40zł)
11. Antoni Romanowicz Nie znany świat 1992
12. Edmund White Zuch 1998 (25zł)
13. Julian Stryjkowski Milczenie 1993
14. Andre Gide Lochy Watykanu 1985 (4zł)
15. Krzysztof Boczkowski Homoseksualizm 1988 (16zł)
16. Edwin Flatto Superpotencja w każdym wieku 1995 (3zł)
17. Juz Aleszkowski Uwaga orgazm! 2001
18. Barbara de Angelis Czy znasz sekrety mężczyzn? 1994 (1zł)
19. Andrzej Haegenbarth Wielka miłość i dewiacje 1990 (4zł)

14 komentarzy:

  1. no no większe emocje niż na WOSP :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metka Biznesowa11 sty 2011, 19:17:00

    Podtrzymuję ofertę. Gejowskiemu mogę te książki odsprzedać po cenach rynkowych (tj. wynikających z dużego popytu i niskiej podaży, na co oferent sam wskazał).

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, że Metka Wstydliwa bierze hurtem, aby ukryc to, o co naprawdę mu chodzi, czyli pozycje 16 i 17.
    A ja dopiero teraz zauważyłem na liście Romanowicza, buuuuu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę interesuje mnie przede wszystkim poz. 19, czyli historia z życia Teresy Sprze-dajki: "Wielka miłość i dewiacje".

    OdpowiedzUsuń
  5. Okołoliteraturniaja żeńścina11 sty 2011, 23:42:00

    W ogóle trzeba stwierdzić, że tytuły książek, którymi handluje nasza koleżanka, układają się w jakąś przedziwną opowieść o życiu.

    No bo - kto z nas w dzieciństwie, zarażony religijnością rówieśników, nie brnął przez "Lochy Watykanu" (chyba, że chodzi tu o samice dzików) i nie powtarzał sobie "Nie oglądaj się w stronę Sodomy"? Kto, zwiedzając Italię, nie myślał sobie o przypadkowo poznanym Włochu - "mój Giovanni"? Czy nie zadajemy sobie czasem pytania, co usłyszelibyśmy, "gdyby [Aleja Unii] umiała mówić"? Czyż nie pamiętamy lepszych lat Gejowskiego, który przypominał wtedy "Putto" (a nawet "Puciatto")? Patrząc na IV Rzeczpospolitą Platformy i PiSuaru, a mając w pamięci czasy, kiedy b.p. Jaruga-Nowacka była wicepremierem - czyż nie mówimy sobie, że to "Inny kraj"? Kiedy wspominam wspólny z Teresą wypad do Tunezji, przychodzi mi na myśl tytuł książki "Polak w dwuznacznych sytuacjach", zaś gdy myślę o dawnych konwentyklach w piątkowe wieczory u Ge, mam przed oczami "Klub koryncki" (czy nawet "Klub cór Koryntu"). Mierząc się z codziennością, myślimy o
    "Superpotencji w każdym wieku", a mając miłą i rzadką niespodziankę, mamy ochotę krzyknąć "Uwaga orgazm!" (niemal jak "Uwaga kosmita!" - tylko że kosmitów spotykamy częściej). Wreszcie - pytając naszej Teresy "Czy znasz sekrety mężczyzn? ("Ale których kurwa mężczyzn, sprecyzuj, albo będę gadać do rana" - odpowie zagadnięta), wiemy, że prędzej czy później, zalana w trupa Teresa odpowie nam, że mężczyźni w jej życiu dzielą się na dwie kategorie - "Wielka miłość i dewiacje".

    Rozumiecie, że w tych okolicznościach - muszę mieć te książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja daję za swoje po 20 zł z wyjątkiem Dovera za 30 zł. :-) "Klub koryncki" chyba gdzieś jednak mam to mogę go odpuścic.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sie wycofuje, nie lubie jak sie zmienia reguly gry w jej trakcie

    w.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 Ge:
    Dover już wyszedł z mody - mocno przereklamowana w swoim czasie rzecz, pełna wątpliwych tez, opartych na wątłych przesłankach [np. bredzenia o "niewinnych" chłopiętach, które rzekomo nie wiedziały o co chodzi starszym panom i bujdy o "nieznanym" seksie analnym, czemu przeczą liczne opisy i obrazki na wazach]. Znacznie lepsza i rzetelniejsza naukowo jest: Carola Reinsberg "Obyczaje seksualne starożytnych Greków" Gdynia 1998. Mam, ale nikomu nie dam! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. 2Wojtek: Tu nie ma zasad i to jest zasada. Przy okazji nowego roku życzę Ci poczucia humoru i mniej zgorzknienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale emocje :) Zastanawiam się nad zrobieniem czystek w mojej biblioteczce, choć chętnych pewnie nie będzie bo większość książek po angielsku :( Ale trzeba przyznać Homolicytacja Ci się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2Orsokane: Porządki czasem trzeba robić. Możesz liczyć na Wojtka jeśli posprzedajesz poniżej ceny i na Gejowskiego jeśli będą hity. A Metka chętnie kupi hurtem.
    Ale mam nadzieję, że to nie jakaś dziewczyńska literatura? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teresa, a teraz serio - kiedy odbiór?

    Jeśli ktoś chce coś z tego wziąć, to ja się nie upieram. Myślę tu o Jakisiu, Ge i Svenie. No i o Azazelu oczywiście. Tak więc podaj mi ostateczną liczbę i cenę w tym hurcie oraz termin odbioru.

    BTW - masz coś przeciwko dziewczyńskiej literaturze, piczko? Jeśli tak, to ja kiedyś napiszę "Gejowską z Zielonego Bloku" i "Miłość na wysypisku" (to o seksie w mieszkaniu Teresy, oczywiście przed remontem).

    OdpowiedzUsuń
  13. >>> Jakiś
    też zauważyłeś że nasza top-działaczka, gejowski celebryta Abiekt stał się nudny i do bólu poważny
    ufff a myślałem, że tylko ja Go tak ostatnio postrzegam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dzisiaj wstałem o w pół do ósmej rano i dla faceta smażyłem kotlety (on zrobił mi kanapki, kiedy byłem w łazience), co by je sobie na obiad zjadł. I o ósmej wyszedłem do pracy, a on spał sobie do 13, a ja pracowałem.
    Nie a'propos? Ależ jak najbardziej: kiedyś Teresa w swojej książce blogowej opisała, jak to pewnemu facetowi wyprasowała koszulę. Ile się wtedy koleżanki nautyskiwały, jaka to Teresa głupia, i że dała się wykorzystać... A może tak jest, że ona dała się wykorzystać wtedy, a ja teraz?

    2Xell: :)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)