czwartek, 9 lutego 2012

Nowy blog już w sieci

Może pierwszy go znajdziesz!

Anonimowy komentator wprost zapytał, gdzież jest ten drugi blog. Jest w sieci, ale nie chcę go tu reklamować. Więc proponuję zabawę w odszukanie go.

Proszę jednak o niepodawanie jego pełnej nazwy, a jedynie odpowiedź na pytanie:
Ile liter “a” i ile liter “k” jest w nazwie tego nowego bloga?

Dla ułatwienia dodam, że jest to jedyny blog omawiający wydarzenia kulturalne w Łodzi, nawet jeśli nie wszystkie, to właśnie dużym zaskoczeniem było dla mnie, że jedyny. A może nie znalazłem innych?

Znajdziecie tam informacje o sztuce “Posprzątane” w Teatrze Jaracza, o “Róży” Wojtka Smarzowskiego, o “Rzezi” Romana Polańskiego.

Ciekawe kto będzie pierwszy Puszczam oczkoPozostałych zachęcam do komentowania na nowym blogu i w ten sposób uwierzytelnienia sukcesu swoich poszukiwań.

11 komentarzy:

  1. Pierwsza :)
    a - 2
    k - 2
    Dodany do obserwowanych. Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buu, myślałem, ze trudniej będzie ;) A tu masz. Brawo!!!! ;)

      Usuń
  2. bosh wystarczyło ask google: "+posprzątane +smarzowski +blog".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy szukam przez Google, mimo że nie używam Chrome, mam wrażenie, że Google preferuje wyniki, które mnie zadowolą i wyszukuje strony, które najczęściej odwiedzam. Sprawdzałem: gdy Jakiś szuka po tej samej frazie co ja, dostaje inne wyniki. O "Posprzątanych" i "smarzowskim" było sporo i myślałem, że Wasze Google nie ułatwią Wam zadania. Myliłem się, ale może to i dobrze. ;)

      Usuń
    2. bosh ( :) co za inteligente ludzie tu wchodzą

      Usuń
  3. Wybaczcie Teresie, jest już w takim wieku, że myślał, że ilość liter "k" i "a" będziemy na liczydle wyliczać :>

    OdpowiedzUsuń
  4. nie taki anonimowy ... przecie zowie sie fjord ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurna koleś, lobotomia, część Twojego mózgu jest tutaj, a część gdzie indziej, znalazłem to: http://koloreklodz.blogspot.com/ - ale raczej kulą w płot. Sorry, ale to jest nieautentyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kogo to? I z czym? Jeśli ja jestem po lobotomii, to chyba mam prawo się upewnić. Koloreklodz - Blog Kolorek z Łodzi skierowany jest do najmłodszych mieszkańców Łodzi. Mamy nadzieję, że dzieci wraz z rodzicami będą zaglądać na blog Kolorka, a potem wspólnie poznawać miasto.

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)