poniedziałek, 29 listopada 2010

Kolejność odśnieżania

Zima mnie pokonała

W czwartek zima przyszła, a dziś pierdolnęła. W Łodzi sypie i wieje od szóstej rano. Samochód nadal ma letnie opony, drogi zupełnie nieodśnieżone, ale podrzuciłem kawałek Jakisia i zamierzałem jechać dalej przez miasto celem wymiany opon. Widziałem samochody odwalające piruety i szaleńców popierdalających 50 km/h. Jechałem max 20 km/h. Pod Kaliskim utknąłem w gigantycznym korku. Po pół godzinie bujania się z dwumetrowymi przesunięciami odpuściłem i wróciłem. Wykończył mnie stres. Raz, że bałem się, że samochód zacznie mi tańczyć, a dwa zacząłem się bać, że ktoś we mnie zwyczajnie pierdolnie.

Poczekam, aż Pan Sadzyński uruchomi akcję odśnieżania, żeby Pani Zdanowska mogła się pochwalić swoją troską o dobro łodzian. W TV mówią, że odśnieżanie rozpoczyna się 4 godziny po zakończeniu opadów... to wychodzi, że gdzieś tak w środę gdzieś się ruszę.

6 komentarzy:

  1. Pan Sadzyński nie ruszy bo już nie jest komisarzem. Odśnieżanie tej zimy zawdzięczamy - też byłemu - wice - Jońskiemu, któremu podlegały drogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce mi się logować. Przeprowadź się na chwile w moje górki, zaprawisz się w bojach, wtedy Łódź to będzie pesteczka:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. 2Anonimowy: Nie musisz się logować, wystarczy podać nicka przy Nazwa/adres URL.

    Nie, dziękuję. Mam silny instynkt samozachowawczy. Do wszystkiego można się przyzwyczaić, nawet do jeżdżenia po lodzie w górach, ale jakoś nie chce mi się ryzykować życia sprawdzając, jak sobie radzę w tak ekstremalnych warunkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2pawelczyk: Racja, obecnie w Łodzi rządzi zdaje się skarbnik miasta. Ciekawe jak kandydaci na stanowisko prezydenta rozegrają wściekłość obywateli miasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sami wezmą łopaty i będą szaleć aż do niedzieli, Joński po sklonowaniu zejdzie z latarni i weźmie się z zimą za bary. W końcu wyborcy muszą jakoś dotrzeć w niedzielę do urn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewam się, że te dwa (póki co) dni dadzą Jońskiemu wynik w granicach tego z pierwszej tury. Czyli klęska totalna. Zima zatem w tym roku pokona nie tylko drogowców :]

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)