wtorek, 5 kwietnia 2011

Przegląd filmów LGBT w Lodzi

Do przyjaciół Gejów

fot. http://www.independent.pl

Poniżej lista filmów do obejrzenia w ramach przeglądu (za http://kobiety-kobietom.com)

ŁÓDŹ, Kino Cytryna
www.kinocytryna.pl

4 kwietnia (poniedziałek)
19:30. DZIECI BOGA (Children of God), 104 min, Bahamy 2010, dramat, GB, NOWOŚĆ

5 kwietnia (wtorek)
19:30. NIE POTRAFIĘ INACZEJ (I Can't Think Straight), 80 min, UK 2008, komedia, dramat, LB

6 kwietnia (środa)
19:30. BRATERSTWO (Broderskab/Brotherhood), 90 min, Dania 2009, dramat, GB, NOWOŚĆ

7 kwietnia (czwartek)
19:30. BAŃKA MYDLANA (The Bubble/Ha-Buah), 114 min, Izrael 2006, dramat, GB

8 kwietnia (piątek)
19:30. BUFOROWANIE (Buffering), 84 min, UK 2011, komedia, GB, NOWOŚĆ
Europejska premiera filmu.

9 kwietnia (sobota)
19:30. 80 DNI (80 egunean), 105 min, Kraj Basków 2010, komedia, dramat, LGBT, NOWOŚĆ
Pokaz przedpremierowy filmu.
Ogólnopolska premiera 15 kwietnia 2011 r.

Cena biletu filmu otwarcia "Pod prąd" i filmu zamknięcia "Faceci, z którymi spałam": 25 zł
Pozostałe filmy, cena biletu: 19 zł
Przy zakupie karnetu 5 biletów, cena jednego biletu: 15 zł
Karnet nie dotyczy filmów otwarcia: "Pod prąd" i zamknięcia "Faceci, z którymi spałam".
MIEJSCA NUMEROWANE

Informuję, bo mam wrażenie, że moi drodzy znajomi nie bardzo wiedzą, co się w mieście dzieje, a jeszcze gorzej jest z uczestniczeniem w tych wydarzeniach. Kino Cytryna do najrozkoszniejszych nie należy i ceny są trochę moim zdaniem wygórowane, ale na  "The Bubble/Ha-Buah" (Bańka mydlana") (czwartek) bym poszedł. W Łodzi nie będzie niestety brazylijskiego filmu "Do Começo ao Fim" ("Od początku do końca"). Opisy tu.

7 komentarzy:

  1. W środę w ŚFK wieczór autora "Kochanka czerwonej gwiazdy", Witolda Jabłońskiego - o 18.00.

    Obecność obowiązkowa.

    Ja będę - o ile tylko dam radę zawodowo wyrwać się w środku dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 90% będę na "Bańce". Się może zobaczymy, choć się nie znamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinienem zdążyć na 19:30. Do zobaczenia z tymi, co będą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem, a Ty, Teresko? Jeśli byłeś/aś, to jestem ciekawy/a Twoich odczuć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. 2Malotraktorem: Udało mi się i byłem. Niestety wpadłem już po przyciemnieniu świateł, a i ludzi było dużo, to się nie rozglądałem.
    Film mi się podobał i podobały mi się reakcje ludzi. Przyjemnie się ogląda film w takim otoczeniu (pomijam jakość kina).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy się dziś nie wybrać też na 19:30. Może komedia by mi się przydała, aby odreagować wczorajszy dramat.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Do Começo ao Fim" jeżeli ktoś lubi się katować można obejrzeć na You Tube. Moim zdaniem można sobie darować ten film, chociaż bracia ładniuccy.

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)