czwartek, 8 marca 2012

Religia, islam, pedofilia

Bacha bazi – rozrywki wiernych

Notka Wojciech Cejrowski a buddyzm: Kołtun i hipokryta głosi słowo wywołała pewien oddźwięk, choć skromny, jak na kontrowersyjną formę jaką wybrałem. WC oceniał buddyzm, ja pojechałem po katolicyzmie, a w poniedziałek był na TVP 1 ciekawy dokument o Afganistanie.

Bacha bazi (“zabawianie się z chłopcami”) to afgański zwyczaj przyspasabiania młodych chłopców do tańczenia w damskich strojach na imprezach gromadzących dorosłych mężczyzn. Są to albo dzieci ulicy, albo oddane przez rodzinę. Naukę tańca zaczynają już w wieku 11 lat pod okiem instruktora i opiekuna. Po jakimś czasie rozpoczynają występy nierzadko kończące się seksem z widzami. Bogaci mężczyźni i lokalni watażkowie posiadają chłopców na własność. Stanowi to o ich prestiżu. Nie widzą oni rozdźwięku między posiadaniem żony i dzieci, a seksualnym zaangażowaniem i wykorzystywaniem bacha bazi. Prawnie proceder jest niby zakazany, ale prawo nie jest restrykcyjne w tym względzie.

Wstrząsająca była relacja opiekuna-sutenera opowiadającego jak do chłopca w samochodzie po kolei wychodzili mężczyźni. Odtrącający zalotników chłopcy są nierzadko uśmiercani.

Wszyscy ci zboczeńcy to bogobojni mahometanie zaczytani w Koranie, tępiący innowierców, poszczący w czasie Ramadanu i zbierający kasę na wyprawę do Mekki.

Islam wywodzi się z judaizmu i chrześcijaństwa. W Afganistanie funkcjonuje najprymitywniejsza jego forma wśród krajów arabskich… pewno najbliższa korzeniom… obłudy.

Daniel napisał: “religia może powstrzymywać ludzi przed złem, ale tylko właściwie przeżywana”. Według reguł afgańskich, religia jest tam przeżywana właściwie.

9 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdolę, przy tekście zawisła reklama:
    "Modlitwy na Wielki Post
    Rozważania Drogi Krzyżowej, medytacje z świętymi. Rabaty do 71%"
    "Z świętymi", znaczy z językiem polskim NIE za pan brat. Do tego rabaty(!), ciekawe na co?! Seks z nieletnim - modlitwa obniżająca wyrzuty sumienia do 71%?! Koszt, jedyne 3,69zł za minutę połączenia ze spowiednikiem. Organizator: Fundacja Księdza Rydzyka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prawo zadrwić z tego stwierdzenia, bo nie powinienem go wypowiadać. Jest to sąd subiektywny i jako taki - niedający się udowodnić. Podobnie jak stwierdzenia, że: "Bóg jest" czy, że: "boga nie ma".
    Co do mahometan, to się nie wypowiadam, bo ich nie rozumiem. Ani intuicją, ani intelektem nie obejmuję o co im chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina drwiny była potrzebna ;)

      Ja za to nie rozumiem, że możesz nie rozumieć mahometan. Judaizm, chrześcijaństwo i islam to trzy religie monoteistyczne. Tzw. religie ksiąg, bo każda ma swój zbiór mitów. Mamy jahwe, boga i allacha, a każde znaczy bóg. Nawet celebrytów mają wspólnych.

      Judaizm zresztą nie był pierwszy, garściami czerpał z wcześniejszych rozwiązań religijnych.

      Na judaizmie oparło się chrześcijaństwo, a islam na nich obu. O ile jednak chrezścijaństwo wyewoluowało z judaizmu unowocześniając dogmaty, o tyle islam, śmiem twierdzić, był krokiem wstecz, choć z kole przyczynił się do rozwoju nauki.

      Usuń
    2. Ja to wszystko wiem, nawet ze szczegółami :) Chodzi mi o to, że nie mógłbym być mahometaninem, nawet jakimś reformowanym, bo to jest przepuszczenie religii przez jakieś wysoce plemienne filtry. Podobnie było z judaizmem, ale ten wydał, z siebie, bardziej uniwersalne chrześcijaństwo. Podobnie nie rozumiem mułły Rydzyka :)

      Usuń
    3. Mnie jeśli już to ciągnęłoby do konfucjanizmu. Tylko, że to nie religia, a system etyczny.

      A ja? Nie mam żadnego boga, więc nie ma problemu pierwszeństwa i absolutnie żadnych bóstw nie wzywam, w weekend odpoczywam jak należy, rodziców szanuję, nie zabijam, chętnie bym pocudzołożył, nie kradnę, dla wygody manipuluję, ale nie obrzucam błotem, absolutnie niczyjej żony nie pożądam, ani innego dobytku.

      Jestem tak niepokalany, że czekam na fan page w jakimś kościele, może być w bocznej nawie. A zamiast modłów i świeczek niech klikają w reklamy. ;)

      Usuń
  4. Teresa, Ty wypisujesz na tym blogu tyle rozmaitości, a ja, po wejściu na strony do których link poniżej, zorientowałem się, gdzie tkwi esencja życia. Ty to udostępnij, rozpowszechnij, zrecenzuj. Jeśli ktoś tego nie widział, to znaczy, że niczego nie widział:

    http://www.gadomski.net.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę rzeczy widziałem, ale zaiste nie takich

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)