piątek, 18 lutego 2011

Tabloidy, czytelnicy, instynkty

Wyszło szydło z worka  

Przeczytałem ostatnio wywiad z naczelnym "Super Expressu" Sławomirem Jastrzębowskim, który mówił o tabloidyzacji mediów. W komentarzach do wywiadu 99% to inwektywy pod adresem rzeczonego. Dotyczące zresztą jego fizjonomii, a nie merytoryczne. A facet ma racje!

Niedawno oglądałem "Wiadomości" TVP, czyli telewizji publicznej. Oczy wyszczerzyłem, uszu elfich dostałem, bo "Wiadomości" były jak z "Faktu", czy "Super Ekspresu"! W Stanach z nie mniejszym zadziwieniem oglądałem ich programy informacyjne. Każdy w miarę "niezwykły" mord stawał się tematem dnia wypierając inne informacje. Ale co daleko będę szukał. Popatrzyłem na statystyki mojego bloga. Ile jest komentarzy do notek kulturalnych, a ile do tych z cyklu "z kim ostatnio spałem"? Mam odpowiadać? Jednak wszędzie jest tak samo! To, co podnieca najbardziej, to okolice penisa, anusa i waginy oraz znęcanie się w mniej lub bardziej wyrafinowany sposób na sobie podobnych. OK, w Polsce jeszcze polityka, z której i tak nikt nic nie rozumie. Blogować też należy pod instynkty... niskie instynkty.  

3 komentarze:

  1. Można blogować i blagować, różnie z tym bywa... ale jest faktem, że od wieków sprzedawały się najlepiej dwa tematy: seks i przemoc. To wszystkich (?) kręci i to podnieca.

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerzy sie zęby - oczy sie wytrzeszcza ;p

    a co do podniet - kochana - to nie okolice penisa i anusa - tylko penis i anus ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. 2Krowa Morska: ja potrafię oczy wyszczerzyć ;) skup się kochana na poetyce, a nie na korekcie

    okolice obejmują również rzeczone organy

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)