środa, 14 grudnia 2011

Prostytucja nieletnich

Dupa rocznik 96

Na jednym z portali randkowych nawiedził mnie chłoptaś o wyglądzie dziecka. Chyba nikt nie podejrzewa, że jestem amatorem kwaśnych jabłek, więc zignorowałem to. Jednak przypadek zrządził, że na innym portalu kilka minut później zaczepił mnie proponując seks za pieniądze. Porównałem zdjęcia i nie miałem wątpliwości. Zajrzałem na trzeci i bez trudu znalazłem go i tam.

Na każdym z portali zgłosiłem, że dany użytkownik prawdopodobnie nie ma jeszcze 15 lat. 15 lat ma wprawdzie skończone, ale regulaminy mówią o 16 latach i o  gołych zdjęciach od 18 roku życia. Czekam na reakcję administratorów portali. Co powinienem zrobić jeśli reakcji nie będzie?

Jestem w szoku. To dziecko! Bardzo uświadomione i wiedzące czego chce, ale dziecko. Do tego radośnie wykorzystuje anonimowość portali i chuć bywalców. Nie mogę pojąć, że nikt tego jeszcze nie zgłosił, bo z profili wynika, że jest na tych portalach obecny już dłuższy czas. Domyślenie się, że to dziecko, to też nie problem. Chłopiec sam nie zostawia wątpliwości co do swojego wieku.

A portale? A portale nawet nie mają opcji do zgłoszenia, że nieletni pogwałcił ich regulamin. Pewno mają to w dupie. Wszystkie zgłoszenia przesłałem jako techniczne… bo innej opcji nie ma.

P.S. Młokos zaczepia mnie na kolejnym portalu, reakcji administratorów wciąż nie ma.

7 komentarzy:

  1. Darling, a jak ja Cię zaczepiam, to nie uciekasz z krzykiem. A jestem w podobnym wieku, co ten kolega.

    A poważnie: wiek rozpoczęcia aktywności seksualnej znacząco się obniżył. Nawet Teresa okazałaby się purytanką na tle znajomości kamasutry u niektórych 13-latków. Uważam, że te dzieci same sobie robią krzywdę - tracą dzieciństwo. Ale niestety taka jest rzeczywistość. Więc nie dziw się Tereso, że zaczepia Cię 15-latek. Jeszcze 2 dekady i będzie się taki ogłaszał "Mam 13 lat i jeszcze jestem prawiczkiem - pomóż mi!!!".

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jednym z portali administrator usunął chłopaka jeszcze wczoraj.

    2Metka: Tak, te dzieci same robią sobie krzywdę. Ale okazuje się, że nikt nie jest skłonnny chronić ich przed nimi samymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodziak został usunięty z kolejnego portalu. Administrator podziękował mi za czujność. Pozostał trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta, dziecko. Toć to był podinspektor Kowalski w pracy! Na szczęście Teresa tym razem wyczuła prowokację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podinspektor Kowalski ma niezłe przyrodzenie i eksponuje je nad wyraz spektakularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresa, nie chlap, flejo.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) to zle ze mlody chce zarobic? moze zbiera na prezent dla dziewczny albo na leki dla chorej mstki, a moze na podreczniki do szkoly, a moze chce kupic wypasiony prezent swojemu chlopakowi? Mlodym trzeba pomagac a nie podcinac skrzydla... Chcesz zmienic swiat, zacznij od siebie... :)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)