poniedziałek, 1 października 2012

Grafomania zakończona

Powrót do rzeczywistości

Ostatni grafomański popis dałem na trzyczęściowym garniturze w minioną niedzielę. Był to 44 komentarz - komediowo-kosmiczny. Ewa otwarta jest na kolejne wpisy, ale tym razem już nie dam rady. Zacząłem się kręcić w kółko i straciło to powab.

Ale mam nadzieję podobało się czytelnikom. W każdym razie żadnych kąśliwych, czy nieprzychylnych uwag nie było.

W życiu bym się nie spodziewał, że taki paraliteracki projekt tak mi się spodoba. Jak się pojawi kolejny, to zapłodniony pomysłem pewno się skuszę.

Czas jednak powrócić do rzeczywistości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)