wtorek, 2 października 2012

Nowe blogi do czytania

Blogosfera

Nie! Nie wykryłem nowych blogów do czytania. Wręcz przeciwnie. Okazało się, że większość blogów jakie czytałem są jak liście dawno opadłe z drzewa. NIE MAM CO CZYTAĆ!

Popatrzyłem trochę na blogi znajomych i ich listy blogów, ale nic mi się nie rzuciło w oczy.

Dlatego ogłaszam nabór. Proszę o podawanie w komentarzach adresów do wartościowych Waszym zdaniem blogów. Takich, które znacie i cenicie, które są aktywne. Tematyka dowolna.

Jeden warunek: wpis w komentarzu wraz z podanym na początku adresem bloga ma zawierać maksimum 150 znaków (w tym spacji i znaków interpunkcyjnych). Ma opisać o czym jest blog i czemu warto go czytać. Teksty dłuższe będę skracał do pierwszych 150 znaków.

Potem przeprowadzę głosowanie. Ciekawe, co z tego wyjdzie.


6 komentarzy:

  1. http://snafu.evil.pl/
    Seriale, popkultura, nerdy, uroki freelance'u, narkotyki i inne. Świetnie pisane, świetnie ilustrowane, dużo zdrowego rozsądku.

    Plus zauważyłam w blogrollce, że cały czas linkujesz to starego bloga "Miłość po trzydziestce". Tymczasem jest nowy i ma się świetnie: http://miloscpo30.net/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucam się do czytania ;)

      Usuń
    2. To jeszcze jeden podrzucę. Świeżo odkryty, niedawno założony, ale zapowiada się ciekawie:
      http://piknik-na-skraju-glupoty.blogspot.com/

      Usuń
  2. Widzę, że nic nie wyjdzie, bo poza Ewą nikt nie raczył rzucić jakichś ciekawych adresów. Czyżby era blogów minęła i istnieją tylko wpisy na Facebooku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie, choć fakt, że ostatnio na moich ulubionych blogach dzieje się chyba mniej. Szczęśliwie nadal wystarczająco dużo, bym miała co czytać.

      Usuń
  3. NIE MAM CO CZYTAĆ! Krzyczy Teresa. A książki? Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)