niedziela, 29 stycznia 2012

Czat

Nocne rozrywki

Uprzejmie donoszę, że pojawiły się oznaki życia na blogu Spoza środowiska. Ale trafiłem też na inny blog: Męskie spytki. Kiedyś miałem podobny pomysł i zachęcony tą lekturą niniejszym upubliczniam efekty swoich zmagań na czacie. Dużo tego nie ma, bo to zabawa z jednego nudnego wieczoru z 2011 roku. W każdym razie, czy to w świecie hetero, czy homo napaleni mężczyźni wykazują się podobną głupotą. Dodam, że ja nie rozpoczynałem rozmów, odpowiadałem tylko na zaczepki.

“Twarde” negocjacje… niedokończone
LODZ_24LATA!: hej
lodz_nocny_rajd: hejka
LODZ_24LATA!: na co szukasz?
lodz_nocny_rajd: na wspólną modlitwę ze świecami w roli głównej
LODZ_24LATA!: sponsorujesz moze ?
LODZ_24LATA!: 24/170/53/20cm
lodz_nocny_rajd: jasne, mam wódkę i sok
LODZ_24LATA!: ale kase mi chodzi cos dajesz?
lodz_nocny_rajd: parę złotych mam, a ile oczekujesz?
LODZ_24LATA!: 100 moze byc 50
lodz_nocny_rajd: i co proponujesz?
LODZ_24LATA!: daje ci dupy
~LODZ_24LATA! wylogował się

Rozminięci w oczekiwaniach
lodz_duzego: paker?
lodz_nocny_rajd: tak, mózgu
lodz_duzego: opiszesz sie?
lodz_nocny_rajd: IQ 140. a ty?
~lodz_duzego zamknął okno priva

Pobudzony do myślenia
holandia_22/26: hej
holandia_22/26: poklikamy ?
lodz_nocny_rajd: po co?
~holandia_22/26 zamknął okno priva

Zagubiony
czewaaaaaa: hej
czewaaaaaa: skad klikasz
lodz_nocny_rajd: skąd? a nicki czytasz?
~czewaaaaaa zamknął okno priva

Bez poczucia humoru
lodz-dzis_jutro.: CZESC
lodz_nocny_rajd: cześć
lodz-dzis_jutro.: ILE LAT?
lodz_nocny_rajd: od urodzin Chrystusa około 2011
~lodz-dzis_jutro. zamknął okno priva

Samokrytyczny
pasAKTYWAdojade: siema kogo szukasz?
lodz_nocny_rajd: przystojniaka
~pasAKTYWAdojade zamknął okno priva

Seks za wyposażenie
lodzik:pp: obciagne za kase
lodz_nocny_rajd: fiskalną?
~lodzik:pp zamknął okno priva

Preferowana gotówka?
mlody_LODZ_Pass: masz jak po mnie podjechac?
lodz_nocny_rajd: jasne, kolega właśnie jeździ piaskarką ;)   
mlody_LODZ_Pass: ?
lodz_nocny_rajd: są taxi
mlody_LODZ_Pass: a oplacicisz koszt?
lodz_nocny_rajd: no problem, przelewem, podaj konto
~mlody_LODZ_Pass zamknął okno priva

9 komentarzy:

  1. Robert: Rybnik?
    Śląsk.30: okolice
    Robert: żory?
    Śląsk.30: tak
    Robert: a to nie
    Robert: miałem kumpla o takim niku
    Robert: marek
    Śląsk.30: ok
    Robert: masz foto?
    Śląsk.30: jasne, moze byc akt?
    Robert: jasne
    Robert: tekton_@wp.pl
    Robert: też Ci moge wysłać
    Śląsk.30: chcesz czarno - biale czy kolorowe?
    Robert: obojetne
    Robert: daj maila,tez wysle
    Śląsk.30: ok, a mozesz wyslac 1?
    Robert: ok
    Robert: ale ślij pierwszy
    Śląsk.30: ej, a mam byc na łonie natury czy w pomieszczeniu?
    Robert: jak chcesz:_
    Śląsk.30: a mam byc pod parasolem czy na kocu?
    Robert: o
    Robert: b
    Robert: o
    Robert: j
    Robert: e
    Śląsk.30: oboje? tzn mam byc z kims?
    Robert: wyslesz?
    Śląsk.30: no ale nie wiem, czy chcesz zdjecie z gór czy znad morza???
    Robert: jaja se robisz
    Śląsk.30: ej kurwa, bo mam takie i takie, to jakie w koncu mam wyslac?
    Robert: narazie
    Robert: obojętnie, jakie chcesz to wyslij
    Robert: ale teraz
    Robert: prosze!
    Śląsk.30: no dobra, to wysle z gór
    Robert: ok
    Śląsk.30: no dobra, ale mam stac pod swierkiem czy pod sosną?
    Robert: boze
    Robert: wyslij jakie chcesz
    Śląsk.30: ok, to spod sosny
    R-kkk: ok
    Śląsk.30: ma być sosna alpejska czy nizinna?
    Robert zamknął okno priva

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to wcale nie dziwi (choć trochę bawi). Lubisz rżnąć głupa, więc intuicja dobrze ich prowadzi.

    Pozdrawiam,
    miłośniczka gejowych blogów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2Anonimowa: Ale kto rżnie głupa? Ja, czy jam_em vel Śląsk.30?
      Jam_em ewidentnie jaja sobie robił. Ja reagowałem chyba sensownie.

      Usuń
    2. Wcale nie ewidentnie, po prostu zawsze targają mną ogromne wątpliwości przed spotkaniem z kimś z czatu…

      Usuń
    3. Doskonale Cię rozumiem, może to być ktoś preferujący sosnę nadmorską ;)

      Usuń
    4. Do Ciebie Teresa, do Ciebie ;) Czasem udajesz, że nie wiesz, o co chodzi - właśnie o tym piszę :) Co nie zmienia faktu, że poczucie humoru masz zaliczone na 6.

      emgiebe

      Usuń
    5. 2Anonimowa vel emgiebe: A to bardzo mi miło ;)

      Usuń
  3. No cóż Tereso, na intelekt to tych ich nie weźmiesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2Orso: Nawet nie mam zamiaru ich podrywać. Po prostu liczyłem na jakiegoś fajnego rozmówcę... zawód był duży.

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)