piątek, 30 listopada 2012

1 grudnia Światowy Dzień Walki z AIDS

Z pamiętnika młodej lekarki

Niewtajemniczeni niech najpierw posłuchają tego:



żeby mieć lepsze wyobrażenie.

A co to takiego "Z pamiętnika młodej lekarki"? Wszystko na wiki.


- Będąc młodą lekarką na wysuniętej placówce... na rubieży, stawiana jestem przed szerokim wachlarzem zjawisk [pukanie] Oto jedno z nich.

- Dzień dobry Pani Doktór.
- Dzię dobry. Na coż się pan uskarża?
- Na wstępie zaznaczam, że jeśli jeżdżę na rowerze, to tylko na tandemie.
- Rozumię pana nomęklaturę, ale w czym rzecz?
- Otóż zdarzyło mi się wsiąść na cudzy tandem bez błotnika i obawiam się, że się uświniłem na tyle.
- Do siebie: Przychodnia jest czasem jak konf..., konfensjonał. Głośno: Proszę nie wyprzedzać, diangnoza jest moją de..., demeną. Bardzo dobrze pan zrobił przychodząc.
- Ale czy ja może niepotrzebnie Panią Doktór kłopoczę? Żadnego uświnienia nie zauważyłem.
- To normalne, gdyż uświnienie pańskie znajduje się od tylu i nie może go pan sam zobaczyć. A kiedy pan zesiadł z tego obcego tandemu?
- Już ze trzy miesiące temu.
- To dobrze, gdyż błoto już mocno przyschło i będę mogła śmiało diangnozować.
- Ale wszyscy mówią, że jak się będę dobrze odżywiać, to błoto samo odpadnie.
- Do siebie: niewiedza lokalnej społeczności jest czasem zatrważająca. Głośno: Dobrze, że pan nie wierzy w gusła, które są wsze..., wszte..., wsteczne.
- I Pani Doktór by mi to błoto usunęła?
- Niestety choćby mię przeszyły wszystkie błyskawice wiedzy zawodowej naraz, to jeśli ma pan błoto, to już się go nie da usunąć.
- Więc co wtedy?
- Gdyby pan miał błoto, a byśmy o tym nie wiedzieli, to chodziłby pan z nim, brudził innych, aż w końcu wżarłoby się tak, że by przodem wyszło. I wtedy cała moja wiedza medyczna nie zdałaby się na nic. Gdy jednak wykryjemy błoto wcześnie medycyna zna spencyfiki dzięki którym będzie pan mógł żyć jak dotychczas i błoto się głębiej nie weżre. Proszę się położyć na leżance na brzuchu.
- Zręcznym ruchem ostro zakończonej szpatułki pobrałam nieczystość umniejscowioną na tyle pacjęta [drapanie] i poddałam analizie [ping, ping].
- Już po wszystkiem. Rokowania są pomyślne. Znalazłam jedynie zanieczyszczenia od dżdżu, zaś ani śladu błota.
- Dziękuję Pani Doktór stukrotnie.
- Proszę jednak pamiętać, że gdy znowu pan wsiądzie na obcy tandem, niech pan sprawdzi, czy ma błotniki.
- Jakże jestem wdzięczny Pani Doktór, oto koperta.
- W każdej innej sytuacji mój parapet jest do pana dyspozycji, ale dziś jego powierzchnia może być  nietkniętą.

- Pozostawiona sama sobie w mym gabinecie zadumałam się. Tylu tandemiarzy widać koło przychodni, a wszedł do mnię tylko ten jeden pacjęt. Toż to grozi globalną pan..., pantandemią! Do usłyszenia.

4 komentarze:

  1. ___________________________________________________________________________
    ODŻYWIANIE PRZY AIDS / NADWADZE / CUKRZYCY / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. *****

    1. Jemy niskotłuszczowo czyli:
    INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU.

    2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne):
    NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU.

    3. Puenta to tabele:
    IŻ PRODUKTU.

    P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane.

    4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw:
    WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26,01% WZROSTU.

    ZOBACZ TAKŻE; CUKRZYCA TYPU 2, WG: IRL KRAKÓW.

    ___________________________________________________________________________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tego oczekiwałem, ale cóż.

      Usuń
    2. Wreszcie jakieś dobre słowo ;)

      NB. trzy osoby uznały, że ten tekst to nuda. Pewno nigdy nie słyszały audycji "Z pamiętnika młodej lekarki" i kompletnie nie wiedzą o co chodzi. Oczywiście potrzebny byłby talent Ewy Szumańskiej i Jana Kaczmarka lub Stanisawa Szelca.

      Więcej na wiki http://pl.wikipedia.org/wiki/Z_pamiętnika_młodej_lekarki

      Usuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)