sobota, 24 lipca 2010

Hortensje w nieogolonym rowie

Nadmorski zaszczycił mnie swoim kolejnym utworem, oto on:

Dwie hortensje w ogrodzie,
Nic nie wiedzą o głodzie...
Głodzie wody - pragnieniu.
Są podlane, i w cieniu.
Kwitną tutaj, bezpiecznie...
Ale też nie są wieczne.
Zetną je do wazonu.
Piękno - przyczyna zgonu...
Nic się nie dzieje, spędzam czas na łonie. Obejrzeliśmy z Jakisiem rowy sąsiadów. Jeden ma ogolonego rowa, drugi nie. Spojrzeliśmy pod tym kątem na rowa Jakisia i wyszło, że golenie jego rowa jeszcze może poczekać.

Nad wodą sporo radośnie kąpiącej się młodzieży, ale zamiast się kąpać zajęliśmy się kwaśnymi jabłkami. Całkiem sporo tych jabłuszek wpadło nam w ręce. Następnie je zdołowaliśmy.

Nie znam się na tym, ale Jakiś ma dużą wprawę w kiszeniu ogóra, toteż z zapałem to czyniliśmy, jak znalazł na takie chłodniejsze dni.

Mimo niepewnej pogody dzisiejsza impreza - PODCHODY 2010 - się odbędzie. Zupełnie już nie wiem, kto dotrze. Tym bardziej, że wiele osób, którym wysłałem zaproszenie nawet nie raczyło odpowiedziec. Stara Gropa mówi, że to normalne i mam się nie dziwic. OK, może mnie po prostu inaczej wychowano: u mnie w przytułku, a potem na bałuckich ulicach panował zwyczaj odpowiadania.

Niniejszym dziękuję tym, którzy odpisali, czy zadzwonili, niezależnie od tego, czy dotrą, czy nie.

7 komentarzy:

  1. a po zdołowaniu jabłuszek było kręcenie wora z ogryzkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. 2s.: Uprzejmie informuję, że mój rów dodatkowej pielęgnacji nie wymagał ;)

    2Gdański: "po zdołowaniu jabłuszek kręcić wora z ogryzkami"? No nie, za kogo Ty nas masz?!

    OdpowiedzUsuń
  3. "za koty ty nas masz?" - za stylistycznych ekwilibrystów językowej wieloznaczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2Gdański: How nice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to reklama z bloga OT:

    "Santa Teresa Gallura
    Rezerwuj bezpiecznie online! Wszystkie hotele na mapie miasta.
    Booking.com/Santa-Teresa"

    Czy można zarezerwować Santa Teresę bezpiecznie?

    Wynurzenia o pielęgnacji ogródka urocze. Nie ma to jak zasadzić coś w rowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2MetkaBoska: St. Teresy obecnie nie można rezerwować bezpiecznie :) Ani off, ani online.
    Co się tyczy Twoich komplementów a'propos pielęgnacji ogródka to... no bardzo mi miło. Sezon jakiś taki się zrobił, że trzeba dużo sadzić. Uściski darling. I pamiętaj o weekendzie

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)