środa, 2 czerwca 2010

Seksapil w urzędzie

Ostatnio często bywam w Urzędzie Skarbowym. Odbywa się to dla mnie całkowicie bez przyjemności, ale za to z dodatkowymi doznaniami. Pierwszą wizytą stresowałem się bardzo, ale kolejne szły coraz lepiej. Postawiłem na wygląd i profesjonalizm.
Miałem na sobie ciuchy, które Gejowski vel Stara Gropa wielokrotnie wyklął na swoim blogu. Zużyte chińskie trampki za 25zł (chiński market), kraciaste spodnie z kieszeniami na nogawkach (już nie pamiętam za ile, ale na pewno z przeceny), topa za 45zł, ale w promocji kupionego za 12,50 (sklep w Focusie w Bydgoszczy) oraz kardigan z H&M za 79,90zł (i wart swojej ceny), o bieliźnie nie wspomnę. Ponadto założyłem Lagerfeld Photo i nie ogoliłem się.
OK, pisma napisałem tak, że polonistka, by mnie pokochała, a wykładowcy uniwersyteccy ozłocili. Po kolei zakochała się we mnie pani dwudziestoparoletnia podróżująca na kolejne piętro, obie panie sprzątaczki oraz obie biurwy w wieku mieszanym. Ich obleśne spojrzenia peszyły mnie, ale twardo uśmiechałem się i udawałem wyluzowanie.
Ostatecznie pełen sukces.
Teraz zejdę się z Gejowskim vel Stara Gropą, który uzna, że ubieram się skandalicznie (a pojawię się w strojach rodem z Tesco). Ciekawość mnie zżera, w co on się ubierze po londyńskich eskapadach. Ostatnio wywołał niemałe poruszenie ubierając się jak clown.

4 komentarze:

  1. Będę miał na sobie zimowe ciuchy, bo mi zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Metka Fiskalna2 cze 2010, 16:17:00

    Być może te panie, patrząc na ciebie, obliczały już podatek spadkowy, jaki uiści Twój spadkobierca i to było zarzewiem ognia pożądliwości w ich oczach, sweetie?

    OdpowiedzUsuń
  3. A może wyliczały akcyzę od towarów luksusowych, które miałeś na sobie. Wszak na ciuchach i oparach Photo nie było metek "sejl".
    A poza tym biurwy (jak je nazywasz) ale męskie w uesach też bywają ciasteczkowe. Wiem to, bo kiedyś wpadłem na jednego eklera. Jego smak czuję do dziś...

    OdpowiedzUsuń
  4. nudy ;/ nie bylo sexu w toalecie US ?

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)