piątek, 4 czerwca 2010

Ewan McGregor

Ewan widzę spodobał się wszystkim i rozpalił zmysły. Niestety Maganuna miałby z nim chyba więcej szczęścia niż my, ale... Metka Boska wynalazła jedną przygodę aktora. Tekst przetłumaczony z contactmusic.com  I korekta, Ewan nie ma jeszcze czterdziestki, 31 marca tego roku obchodził 39 urodziny, urodził się w 1971 roku.

Niekończąca się scena seksu między McGregorem a Balem
Szkocki aktor Ewan McGregor nie zakończył odgrywania homoseksualnej sceny seksu z CHRISTIANEM BALEM w filmie VELVET GOLDMINE z 1998 - bo reżyser nie krzyknął "cięcie".
Aktor Moulin Rouge!, 33 lata, był w dobrym nastroju po zdjęciach swojej pierwszej próby homoseksualnego seksu, która przebiegła dłużej niż oczekiwano - ale przyznaje, że Bale, ale kontaktował się z nim od czasu sfilmowania sceny.
Wspomina: "Pierdoliłem Christiana Bale'a w dupę, a załoga filmowała. Nigdy wcześniej nie próbowałem gejowskiej penetracji, więc stoję za wielkim, nagim tyłkiem Christiana i myślę,'Wow, to jest takie ... dziwnie.'
"No to zaczynam, wiesz, pompując powoli, a potem zaczynam tak bardziej jak króliczek, a później jak Jack Russell."
"Wtedy powiedziałem: 'Jestem pewien, że już bym doszedł'. Obejrzałem się i zobaczyłem, że ekipa pakuje się i odchodzi! Myślę, , że Todd (Haynes) [reżyser] nie chciał nam przerywać."
"Christian nigdy już nie napisał do mnie. Nigdy już nie dzwoni."
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z odwołaniem się do Jacka Russella, bo to terrier, taki piesek. One jakoś szczególnie się pierdolą?

Czy ktoś widział ten film "Velvet Goldmine"? Bo ja chyba przegapiłem.

15 komentarzy:

  1. W Polsce film szedł pod tytułem "Idol" (1998). Opowiadał w aluzyjny sposób o romansie Jaggera (Bale) z Davidem Bowie (McGregor). Ja go nie przegapiłem ;) Oglądałem go w kinie "Charlie". Zawiera dość mocne sceny, choć sama story słabiutka. Pojawił się na DVD, lecz zdobycie go graniczy obecnie z cudem.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Teresa i jej uwagi o Maganunie:

    Znaczy się, myślisz, że starczy być gejem co niecnie wykorzystuj foty osób trzecich będących kobietami płci odmiennej jako swoje profilowe i Ewan staje się dostępny?

    Oh! To może po partnerskiej znajomości wciągnie mnie w trójkącik!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Syl, nie oczerniaj mnie. jestem zupełnie autentyczna. że jesteś narzeczonym to nie znaczy, że masz mnie deprecjonować przy ludziach.

    a film wyszedł też na badziewnym VCD, kupiłam w supermarkecie. bardzo go lubię. ten film.

    (ach, chciałabym mieć szczęście z Evanem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie droga M. z kim byś nie chciała?

    OdpowiedzUsuń
  5. no szanowna Tereso, coraz ciekawsze te reklamy, o tak:

    http://dl.dropbox.com/u/389460/Zrzut%20ekranu%202010-06-05%20%28godz.%2000.05.49%29.JPEG

    OdpowiedzUsuń
  6. 2Sly: Mam wrażenie, że przy Managunie przestajesz być gentlemanem? Proszę, popraw się.

    A reklama, no kurwa, to jakaś pomyłka!!!!

    2Azazel, Managuna: Poszukam w hipermarkecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. juliane moore ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierdolę... wy tu sobie spokojnie pierdzicie w stołki przed kompami, a tymczasem wiadomo już dlaczego Katoland rozmywany jest regularnie przed większe i mniejsze potoki!!!

    http://www.jasnagora.com/wydarzenie.php?ID=5660

    ergo, zachęcam do przyłączenia się:

    http://www.facebook.com/group.php?gid=113477508696573

    OdpowiedzUsuń
  9. >>> teresa
    sugerowanie, że Sly przestaje być gentlemanem ma jedną poważną wadę
    żeby przestać kimś być trzeba choć przez moment nim się stać... a tego w wykonaniu Sly sobie nie przypominam

    OdpowiedzUsuń
  10. @xell

    Wszelako na swoją obronę mogę powiedzieć - jestem cham wobec wszytkich.

    (ps: tak naprawdę xell nie wygląda ani na misia ani na podstarzałego, przynajmniej na tym jednym zdjęciu które znam :)

    @s: ooo, czyżby rodzaj medialnej konkurencji z Toruniem postanowiła podjac Jasna Góra?

    OdpowiedzUsuń
  11. dodam jeszcze - xell wygląda słodko, a krótka wymiana zdań jaką z nim podjąłem sugeruje, że w przeciwieństwie do gejowskiego jest życzliwy i miły dla ludzi nawet bez alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  12. 2s.: Obiło mi się o uszy, że ktoś zajmował się przelotami samolotów nad Polską, ale nie wiedziałem o co chodzi i nie przejmowałem się, bo wyglądało to dosyć absurdalnie. Kiedy przeczytałem zapodany przez Ciebie artykuł organu prasowego Ciemnogrodzkiej Góry... umarłem. Pokłady głupoty tych samozwańczych pasterzy porażają.

    2Sly & Xell: Czy Was kochane coś łączy? Sly wyraźnie ma się ku Xellowi, ale Xell jakoś się wzbrania. Dajcie sobie buzi! Buzi, nie do buzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. >>> Sly
    potrzebujesz czegoś ???
    bo taki miły nagle...

    >>> Teresa
    ja się nie wzbraniam, ja dementuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. @xell

    nie. uznałem po prostu, ze inni nie muszą wiedzieć, że gdy się z kogoś naśmiewam to jest to tylko nieudane droczenie się.

    Prawdziwie starym i brzydkim w życiu bym nie napisał, że są starzy i brzydcy.

    OdpowiedzUsuń
  15. >>> Sly
    a... czyli jednak Cię kręcę... hehehehehe

    z tym mówieniem czy też nie mówieniem to nie przesadzaj za bardzo, bo będzie trzeba przestać w ogóle mówić do Ge :-)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)