sobota, 16 stycznia 2010

Qui pro quo z nickiem

17 stycznia 2010Obecność obowiązkowa. Obwody głosowania
Na blogu Xella obiecałem jedną zabawną opowiastkę związaną z moim nickiem, oto i ona.

W 2009 roku byłem na imprezie urodzinowej znajomego, większość ludzi nie znała mnie, ani ja ich. Następnego dnia odbyły się poprawiny, czyli dojadanie resztek. Wśród obecnych znajdowały się płcie wszelakie, w tym sporo cycków. Jeden z gospodarzy, bardzo mi życzliwy, spytał czego bym się napił. Poprosiłem o kawę. Pozbierał jeszcze inne zamówienia i oddalił się do kuchni. Po chwili po sali zaczęło krążyć jakieś chłopię. Chodził ze szklanką kawy od jednej grupy cycków, do drugiej. Jak obskoczył wszystkie kobiety zaczął od początku uznając, że się musiał przesłyszeć. W końcu skonfundowany stanął na środku sali i gromkim głosem zapytał "Która to jest ta Teresa, która chciała kawę?". Skromnie uniosłem rękę do góry, dodając "To ja".
Dla mnie samego szokiem było, jak naturalnie to zrobiłem. Już tak się przyzwyczaiłem do tego nicka, że oglądam się na ulicy, gdy ktoś powie "Teresa". Parę osób pospadało z krzeseł, inne turlały się ze śmiechu. Oto męski, przystojny facet, który dzień wcześniej szalał na parkiecie ze wszystkimi cyckami okazał się być "Teresą".

Po fakcie wyszło na jaw, że zbierający zamówienia dał chłopakowi kawę mówiąc "Zanieś to Teresce". Skąd miał chłopak wiedzieć, że Tereska okaże się facetem. ;)

8 komentarzy:

  1. "Oto męski, przystojny facet, który..." - zapomniałeś napisać "skromny" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale kiedy to prawda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresa, dodaj na stronę główną link do strony z adresami lokali wyborczych:
    http://bip.uml.lodz.pl/_plik.php?id=22434

    Chuj w czapce nie wywiesił obwieszczeń i ludzie nie wiedzą, gdzie głosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Metka:
    No, chyba, że tak... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś jeszcze w tym kraju podaje się kawę w SZKLANCE??? Bogowie...
    >metka
    No, nie wiem, w moim domu wisi info już od tygodnia. Wiem zatem, dokąd pójść, by przyładować Kropie :D Może ktoś je zrywa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatkowo do pojscia na ref. zachecil mnie plakacik u Gejowskiego - miesci si w moim targecie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnien splonac na stosie za te ochydne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. oHydne jak już, podrabiany Polaku.

    Za picie kawy? :-)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)