środa, 26 maja 2010

Policja gay friendly

Policjanci ze Zgierza od tygodnia mają szkolenia na temat homoseksualizmu - informuje "Polska The Times". 
Zajęcia noszą tytuł "Homofobia i hetero-norma". Pierwsza 20-osobowa grupa mundurowych już miała pierwsze warsztaty. Policjanci uczą się m.in. podstawowych pojęć, rozprawiają się z mitami o rozwiązłym życiu seksualnym gejów i poznają statystyki dotyczące agresji z powodu orientacji seksualnej. Są też ćwiczenia, podczas których policjanci wcielają się w osoby dyskryminowane.
W warsztatach weźmie udział 80 z ponad 300 zgierskich policjantów. Ze statystyk wynika, że ponad połowa osób homoseksualnych zetknęła się z agresją słowną, 11-17 proc. doświadczyło przemocy fizycznej. Tymczasem na policję zgłasza się tylko 15 proc. ofiar. Głównie dlatego, że boją się... reakcji policjantów.

Ciekawe, czy mieli też zajęcia praktyczne, by lepiej zrozumieć ten fenomen męsko-męskiego przyciągania. Rozpala mnie myśl o tym, jakież to podstawowe pojęcia są omawiane. I ten mit rozwiązłego życia seksualnego! Żeby ono chociaż półrozwiązłe było! A serio, to myślę, że wcale nie chodzi o strach przed reakcją policjantów, tylko o to, że rozgadają po okolicy. No i może policjanci otworzą się na nas także pod innymi, bardziej prozaicznymi względami ;)

19 komentarzy:

  1. Oj! Czyzby marzylo ci sie to mityczne "rozwiazle zycie" ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2Ted: A jestem jedyny z takimi marzeniami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że jest wiele komizmu w tym, że akurat nasza szacowna cooleżanka pisze o "rozwiązłym życiu".

    A co do szkolenia - świetnie, że takie jest organizowane. Myślę, że to wpływ UE.

    OdpowiedzUsuń
  4. To żadna nowość, oni ju ż dawno szkolili szeregi. W stanie wojennym np. tv pokazała wywiad z zomowcem, który mówił, że – cyt. – „optuje za dłuższymi pałkami, bo nimi się lepiej pracuje”. No która z cooleżanek się nie zgodzi?
    2MetkaBoska: Zgadzam się, że „rozwiązłość” w ustach Teresy to… Oj, co ja piszę, co ja piszę?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzenia nalezy realizowac, z drugiej strony, niektore lepiej niech zostana tylko marzeniami...

    OdpowiedzUsuń
  6. już wiem dlaczego tak często mnie zatrzymują hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.youtube.com/watch?v=Pzub8caDqw8
    po mojej magicznej sesji idziemy szaleć -
    ostrzegam Teresa będę pił hehe duuużo

    OdpowiedzUsuń
  8. 2Radix: Gratuluję zdanej sesji!!! Ale po co Ty masz pić, to nie wiem... wydajesz się być czymś naszprycowany i bez alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2Teresa: Rozwiązłość... marzenia... życie...

    OdpowiedzUsuń
  10. 2Teresa: Chciałbym poznać...

    OdpowiedzUsuń
  11. 2Jakiś: A coś Ty się tak rozkleił? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdanej jeszcze 2 egz i jedno zaliczenie które sobie chyba na wrzesień zostawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2Teresa: C2H5OH? Chyba się przyczynił ;)
    A poza tym ja mam refleksyją naturę.

    OdpowiedzUsuń
  14. >>> teresa & radix
    ze mną tańczy (czasem) ale mnie nie zaprasza na balowanie tak jak Ciebie Tereso

    OdpowiedzUsuń
  15. 2Radix: Nie wiem, co Ty do 4:49 robiłeś przed kompem, nocne wkuwanie?

    2Xell: Tak, czasem zaprasza, bo to fajnie pójść na dyskotekę z dziadkiem, który się jeszcze rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Babcią, Tereniu, babcią.

    No to masz chyba nową ksywę - "babcia". Cieszysz się, darling?

    OdpowiedzUsuń
  17. 2MetkaBoska: Że niby Babcia Teresa? To może ja już lepiej będę milczał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może być i z babcią ;)
    rusza i to jak :)
    2Babcia:)) no kształciłem się - nie ma jak to nocne czytanie ze zrozumieniem . . .

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzisz Babciu, ksywa się przyjęła. Cieszę się, że uwolniłem Cię od poprzedniej ksywy, na którą tak bardzo narzekałaś, a która również była mojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)