piątek, 7 maja 2010

Metka Homofobiczna

Metka Boska rozwija talent i będę musiał w końcu jakoś go przekonać do stałej współpracy. Poniżej jego komentarz do notki "Widziałem cię".


Ja znalazłem kilka ogłoszeń:

1. Z cyklu "z życia zakładów karnych":

"Oddziałowy Waldku z oddziału IV może tu zaglądasz??? Odezwij się ;) "

Niestety, oddziałowy Waldek nie zechciał się odezwać. Ciekawe w ogóle, skąd skazania mają dostęp do internetu? A może to jakaś ciotka w todze poszukuje tą drogą znajomości?

2. Z cyklu "Białystok Paryżem północy":

"widzieliśmy Ciebie w Alfie w sklepie Salamandra bardzo nam się spodobałeś- odezwij się .Ty metroseksualny blondyn ubrany na jasno"

Metroseksualny blondyn? Czyżby Kononowicz?

3. Z cyklu "chcę zostać dupą wykładowcy":

"wczoraj, tj.środa, prowadziłeś wykład w zastępstwie profesora,, jeżeli to czytasz , to się odezwij,,:)"

4. Z cyklu "uśmiech zawsze oznacza, że jesteś gejem i na pewno o mnie, skarbie, marzysz":

"Widziadłem Cię w środę kolo Elektryczniaka na skrzyżowaniu ze strażą. Jechałeś samochodem w garniturze, Staliśmy na środku skrzyżowania i patrzyliśmy się na siebie cały czas..lekki uśmiech zachęcił mnie by tu napisać... może zajrzysz.. odezwij się... miło by było.."

No ale nie będzie miło - ogłoszenie pozostało bez odpowiedzi.

5. Z cyklu "dziwy anatomii":

"hej, spotkaliśmy się pod sklepem w Kluczborku , stałem z gazetą, potem poszliśmy do Ciebie, gdzie ogoliłeś mi dupcię i wylizałeś, w trakcie wyszedłem po piwko, ale nie wróciłem.... odezwij się :)"

Po pierwsze - jaką trzeba mieć dupcię, żeby móc wyjść po piwko i cały czas mieć ją lizaną? Po drugie - Kluczbork okazuje się zaskakiwać. Wystarczy stanąć pod sklepem z gazetą i od razu ktoś wyliże nam dupę. Jeśli oczywiście ktoś to lubi...

A teraz mały hardcore - fetysze:

"Nawiążę znajomość z facetem, który nosi protezy stomatol.,
strasznie mnie to podnieca.
Kręci kogoś podobny fetysz?

Może odezwie się jakiś protetyk?"

Jezu, co można robić z protezą stomatologiczną?

"Będę w ostatnim tygodniu maja w trójmieście. Poszukuję starszego Pana na klasyczny spanking (szczegóły do ustalenia w mailu)."

Co to jest spanking klasyczny i nieklasyczny? Czy można jakoś fikuśnie lać komuś dupę, tj. robić to nieklasycznie?

"Przystojny i elegancki men po 30-tce (średnia kadra kierownicza), sprzeda swoją używaną i noszoną bieliznę: bokserki, slipy, skarpety, podkoszulki oraz spodnie!
1-dniowe, 2-dniowe, 3-dniowe lub inne do wyboru. Także mogą być po seksie i/lub po waleniu. Ty decydujesz, po czym jeszcze...
Wyłącznie dla profesjonalistów, chcących mieć extra fetysz. Niezdecydowanym i malkontentom dziękuję."

No, kto chętny na skarpety średniej kadry kierowniczej? Ale tylko dla profesjonalistów, bo koleżanka dziękuje malkontentom! Ciekawe, co to jest średnia kadra kierownicza - starszy referent (miewający pod sobą młodszego referenta)?

"Umowie sie z kims w srode 12 maja na piss. Lubie jak koles sika mi do piwa"

No ja jednak nie lubię. I co ona z tym potem robi, jak jej ktoś nasika - pije czy jak?

a teraz moje ogłoszenie:

"Przystojny, zadbany, po 30., chętnie pozna Terminatora, który zajebie wszystkie debilowate ciotki dające ogłoszenia typu "widziałem Cię w autobusie przez okno przez 3 sek., popatrzyłeś na mnie, na pewno mnie kochasz - ja bez jednej nogi, stałem z kapeluszem na rogu ulicy i prosiłem o wsparcie jako ofiara Smoleńska". Chętni proszeni o szybki kontakt. Maila nie podaję (dyskrecja!), ale pisz."

9 komentarzy:

  1. Metka ma, jak zwykle, dobre samomoczopoczucie, czego mu zazdroszczę. Tym razem zaskoczył mnie samokrytycyzmem: żeby tak publicznie, no dobra, u Teresy, opowiadac o braku nogi... Mam chociaż nadzieję, że MetkaBoska stał z tym kapeluszem, ale jednak "pod" krawatem :)

    No i - to do Metki osobiście (i z zazdrością) - nie opowiadaj, żeś ofiara Smoleńska, bo ty Ty pierwsze, a ja dopiero drugie miejsce, zająłeś w pewnym julianowskim konkursie. A foty z supermarketu, kiedy to obkupiłeś się w najbardziej trendy konfekcję męską - zajabiste są.

    The special for Theresa: sorry za "zajebiste"; wiem, że to słowo nic nie znczy dla Ciebie darling, ale też Ty wiesz, że ja je lubię jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak mi dziadek zginal w '39 pod Smolenskiem to moge byc ofiara (Smolenska)? Jesli tak, to sie odezwijcie, a jesli nie to tez - jesli ktos zainteresowany...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo zastanowiły dwa anonse.
    1. Punkt nr. 4 - "...jechałeś samochodem w garniturze..". Tak, gość, który ubiera samochód w garnitur na pewno jest interesujący i wart poznania.
    2. Fetysze, "średnia kadra kierownicza" - nie ma to jak facet w trzydniowej bieliźnie. Rozumiem, że przez trzy dni się nie myje celem osiągnięcia pełni aromatu? Pozostaje współczuć współpracownikom. No i określenie "elegancki men" jakoś mi nie współgra z "3-dniowymi skarpetami". No ale być może nie znam się na elegancji...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaja. Ja myślałem, że te anonse to twórczość Metki. Aż w końcu coś mnie tknęło i zajrzałem na wspomniany portal aby się przekonać, że to autentyczny autentyk :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze znalazłem:
    "Dzisiaj w porach wieczornych, IKEA, jadłeś obiad, ja również"
    i zastanawiam się czy chodzi o sztruksy, czy o dół od smokingu. No i ten obiad wieczorem???

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem kto to Metka ale ja też chętnie nawiażę współpracę. Załóżmy gejowskie imperium medialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie wiesz, kto to jest Metka Boska, to nie rozmawiam z Tobą nawet przez uchylony lufcik.

    A poważnie - jestem za! Przynajmniej za tym, żeby "ubogacić" bloga Teresy poprzez zakładkę "gay-ad-idiotism". Trekski, włączysz się?

    OdpowiedzUsuń
  8. 2Metka: Ty Metka lepiej szeroko otwórz okno, bo trekski, to autor bloga Spoza Środowiska, którym się ostatnio zaczytujesz (trzeba kliknąć na nick komentującego ;). No i raczej nie będzie "ubogacał" mojego bloga, skoro swój ma tak atrakcyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Metka Spostponowana8 maj 2010, 12:35:00

    A, to wycofuję. Trekski, jestem Twoim fanem.

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)