poniedziałek, 7 grudnia 2009

Kolejna konwersacja z wiekiem w tle

20 listopada i 4 grudnia pisałem o problemie wieku. Oczywiście ciąg dalszy nastąpił. Poniżej najświeższa, bo dzisiejsza konwersacja. Tym razem posłużyłem się radami szanownych cooleżanek i fragmentem sztuki. Mojego interlokutora nazwę Boa. Znam jego imię, numer telefonu, widziałem jego zdjęcie [nothing special] i nieco zapoznał mnie ze swoim życiem. Kontakt miał być czysto towarzyski. Aż w końcu:

Boa: ile masz lat?
Teresa: a ile chciałbyś żebym miał? jestem uczynny, dostosuję się ;)
Boa: Mysle od 30 lat do 35 lat....
Teresa: nieźle ;) a dokładniej podam jak poznasz mnie jako człowieka ;)
Boa: Nie rozumiem...
Teresa: nieźle celujesz ;) dokładnie ile mam lat podam Ci, jak się poznamy, może Cię wtedy zaskoczę ;)
Boa: Napisz ile masz lat...
Teresa: 57
Boa: Nie wierze..To zart.
Teresa: No a gdybym tyle miał, to co? Już nie chciałbyś się ze mną spotkać i pogadać?
[po czym zaległa długa cisza]

[po 2 godzinach przyszedł sms, żebym natentychmiast przesłał swoje zdjęcie mmsem; odmówiłem, bo nie mam w telefonie żadnych swoich zdjęć i odesłałem do miejsca gdzie są one dostępne]

Boa: TEN FACET NA ZDJECIU NIE WYGLADA NA 56 LAT.JESTES BARDZO MLODY.
Teresa: No mam nadzieje, że nie wyglądam na 56 ;)
Boa: Ladnie wygladasz super facet.

[po czym ja się zawiesiłem]

Słucham dalszych rad szanownych cooleżanek.

5 komentarzy:

  1. Że co. Zawstydził Cię? ;) ROTFL

    OdpowiedzUsuń
  2. 2s.: ;) nie, nie zawstydziłem się ;) może źle to ująłem, po prostu wszystko mi opadło, już nie mam ochoty kontaktować się z gościem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Darling, olej gada.

    Taki fiutek myśli pewnie, że jest zajebisty. Otóż rzecz polega na tym, że większość ludzi wolałoby iść do łóżka z 40-letnią Zeta-Jones niż z 19-letnią Madzią Buczek (dla ułatwienia: http://belchatowscjmi.blox.pl/resource/MBuczek.jpg). Wiem, że to przykre, ale tak właśnie jest. Podobnie bardziej podoba nam się 46-letni Brad Pitt niż z 32-letnim radnym Bugajskim (dla ułatwienia: http://marcinbugajski.home.pl/).

    Próba leczenia kompleksu własnej brzydoty szydzeniem z czyjegoś wieku jest w tym kontekście zabawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak trzymaj. Poza tym raptem po 2 godzinach odmłodził Cię o rok

    OdpowiedzUsuń
  5. 2junior: Boa pomylił się z tym wiekiem, a nie odmłodził mnie. I zdecydowanie lepiej chwyta dowcipy ;)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)