piątek, 19 lutego 2010

Wyniki glosowania

Zabawa w głosowanie na najlepsze cytaty trwała blisko dwa tygodnie, wystarczy. Dzięki wielkie za uczestnictwo! Czas obwieścić wyniki.

Pierwsze miejsce z 15 oddanymi głosami, co stanowi 14% wszystkich oddanych głosów zajął Snajper tekstem:
"Wiem, że są faceci, którzy gdy słyszą mam lat 30+ to zaczynają intensywnie myśleć nad tym czy mają delikwenta ruchać czy pochować"
Autor zapewne ujął wszystkich szczerością swojej wypowiedzi i spuentowaniem swoich doświadczeń życiowych. Pozostaje nam życzyć, by w przyszłości, nawet tej 40+, przeważali jednak w jego życiu faceci skorzy do uciech cielesnych z nim, a nie zamykający nad nim wieko.

Drugie miejsce z 11 oddanymi głosami, co stanowi 10% wszystkich oddanych głosów zajął Metka Boska tekstem:
"Teresa nie jest puszczalska, ona jest po prostu popularna"
Metka Boska dzięki swym tekstom na tym blogu zyskała sławę.  Ba, ma fanów. W swoich wypowiedziach w komentarzach zwięźle, bystro i z wdziękiem obrzuca błotem inne osoby i zdarzenia z ich życia. Czuć w tym lekką nutę zawiści i nie bez kozery, loża szyderców nigdy nie zamieni się w scenę prawdziwego życia.

Trzecie miejsce ex aequo zajęli Metka Boska i Teresa, każdy zdobywając po 8 głosów za teksty:
"jeżeli ona jest spoza środowiska, to ja jestem z innego układu słonecznego" Metka Boska
"Cudo siedziało z całkowicie nieodpowiednim dla siebie facetem i ocznie usiłowałem mu to uzmysłowić" Teresa
Właściwie to spodziewałem się, że inny mój tekst będzie się cieszył popularnością, ale przyjmuję wynik głosowania z pokorą.


Najlepsze cytaty
1. "ta głupia szpara" (6)6%6%
4. "prosta droga do obłędu" (5)5%5%
6. "podryw na cmentarzu" (6)6%6%
7. "jestem z innego układu słonecznego" (8)7%7%
11. "grono ciotek szlochających" (6)6%6%
20. "Mój telefon nie wie" (6)6%6%
22. "wyjazdy Pączochy" (0)0%
23. "też jesteś ujmujący" (5)5%5%
27. "ruchać czy pochować" (15)14%14%
29. "Twoja radość życia" (0)0%
31. "Teresa, na szmacie" (4)4%4%
33. "między pedałami" (5)5%5%
36. "Elżbieta, Ty szmato" (5)5%5%
37. "Jak facet rucha" (6)6%6%
46. "jak Baby Jane" (2)2%2%
47. "nie jest puszczalska" (11)10%10%
48. "ocznie uzmysłowić" (8)7%7%
50. "pełnia władz umysłowych" (4)4%4%
54. "z kaczej dupy trąbka" (6)6%6%

Łącznie oddano 108 głosów
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)