wtorek, 9 lutego 2010

Głosopodsum

Głosowanie na najlepsze cytaty na stronie Głosowanie (dostępna też w lewym panelu w części "Najlepsze cytaty na blogu").
NIE ZWLEKAJ! ZAGŁOSUJ JUŻ DZIŚ!

Minęły już ponad 24 godziny od rozpoczęcia głosowania. Krótkie podsumowanie dla mnie i dla Was.
Najwięcej nominowanych cytatów należy do Metki Boskiej - 10 z 19.
Największą liczbę głosów jak dotąd zgromadził Snajper - 13 (17% ogólnej liczby głosów, za jeden cytat).
Suma głosów na cytaty:
Snajper - 13 (za jeden cytat),
Metka Boska - 32 (za 10 cytatów, czyli 3.2 za jeden, a że 2 nie dostały żadnych punktów, to wychodzi 32 głosy za 8 cytatów, czyli 4 głosy za każdy)
Teresa - 24 (za 6 cytatów, czyli 4 za jeden)
Gejowski - 3 (za jeden cytat)
Krowa Morska - 3 (za jeden cytat)

8 komentarzy:

  1. SleezyScreenName9 lut 2010, 18:02:00

    niech no ja tylko cos powiem, wczoraj obejrzalem ja 'Nine'. Z czystym sumieniem musze przyznac ze wiekszego gniota to ja juz dawno nie widzialem, wylaczylem w polowie, co mi sie bardzo rzadko zdaza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałem się, że blog będzie miejscem takich wyznań. Może to wpływ zbliżających się walentynek. Ale Gejowski tak lubi rzucać słowami. Całkiem niedawno kochał Häxę - chyba jest bi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gejowski kocha SSN, bo SSN mu obiecał Snickersa. Gejowski jest jak trzylatek, jeśli chodzi o żarcie.

    Co do głosowania - Teresa, suko, daj pełne cytaty ze mnie, bo te kawałki, które dałaś, są kompletnie nieśmieszne (w protokole głosowania jest "zobacz pełny tekts). To mniej więcej tak, jakby w wyborach mistera dać Twoje zdjęcie przedstawiające na zbliżeniu włosy w uszach z podpisem "kandydat". To jest naruszenie zasady równości szans w głosowaniu i to jest bezprawne.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2Metka Boska; Jojczysz kochana, w formularzu głosowania sa pełne teksty. A w Twoim przypadku dwa z nich tylko są skrócone, bo są za długie. No niestety, to głosowanie nad cytatami, a nie epopejami. Osobiście je nominowałem, ale ludziska nie "czytajom". Pozwiesz mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metka Cię nie pozwie a wyzwie.
    To da dużo lepszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. @SSN - dokąd tak Ci się rzadko zdąŻa ?

    @Gejowski nie odbiera telefonow i nawet pozniej nie oddzwania...

    @głosowanie bylo ustawione (i sorry - ale za 3 glosy to sie chyba nie powinno byc nawet wymienianym ;p)niemniej thx

    OdpowiedzUsuń
  7. 2Xell: Do wyzwisk już jestem przyzwyczajony, to takie publicznie rozładowanie ludzkich frustracji, przerostu ambicji, rozbuchanego ego, i w ten deseń.

    2Krowa Morska: no jasne, najłatwiej zarzucić manipulacje nad urną ;)

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)