środa, 17 lutego 2010

Poetycko 2

Zaczynam mieć wątpliwości, czy to jest jeszcze mój blog. Jakkolwiek adoracji mej skromnej ze wszech miar osoby jest nadal wiele, ale ...
Nescius
"Dla Cię krytyki cięgi biorę
Tereso! Tęsknię. A jest wtorek."
Kontra Jakisia
"Tereso, na Ciebie nieustająca moda
Nescius wnet dojrzy, że dziś środa."
Kontra Nesciusa
"Zwyciężać każdą chce przeszkodę
miłość, Tereso! Zwłaszcza w środę."
... wsparta Owidiuszem.

Jestem zakłopotany jak lesbijka na stoisku rybnym, jaka jest moja rola na tym blogu?  Rzeczywiście mam leżeć i pachnieć ( w kontekście stoiska pewno nieświeżo)? ;)
Ok, poleżę trochę blogowo, bo w piątek wybieram się na swawole do Bydgoszczy. Wracam w poniedziałek, więc macie pole do popisu. Ciekawe jakie myśli, komentarze, obserwacje zwabi mój blogowy odór w tym czasie. Przed wyjazdem rzucę wam co nieco na pożarcie. Nie pozwólcie, żeby to się zaśmierdło.

2 komentarze:

  1. 2Teresa: Ty uważaj w tej Bydzi, bo rym do całego weekendu może być taki, że ktoś Ci pierdolnie z forheandu :)
    Ty już wiesz kto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! Grożą mi! Rymując! Co za hip-hop!

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)