poniedziałek, 1 lutego 2010

Wyszukiwarki

Fascynujące jest, co ludzie wypisują w wyszukiwarkach. Nie mogę się oprzeć i sprawdzam regularnie.
Hasła związane z akumulatorem będą pewno wiecznie żywe, dla hasła "Teresa akumulator" blog jest oczywiście na pierwszym miejscu. Podobnie dla hasła "odświętne rajstopy". Wszystko co jest związane z piosenką "Porque te vas" ściąga dużą liczbę czytelników ("liczbę", wreszcie się nauczyłem ;). Blog ma wysoką pozycję w Googlach dla każdego wspomnianego przedstawienia teatralnego. Kto wie, może mi się to rozwinie w gejowskie spojrzenie na teatr. Tak jak poprzednio poniżej krótka lista w kilku kategoriach.

Erotyczne
fisting po łokieć, fetysz gejowski, życie erotyczne, chłopak nie pozwala mi obciągnąc, długośc członka a wiek, zdjęcia penisów w różnym wieku, obciąganie przez sen gay, vaginy, ruchanie na umywalce, ostry gejowski seks poezja, rucha jak ogier

Techniczne
czy wyjmować akumulator, wyjmowanie akumulatora z samochodu, akumulator li-fe, wyjmowanie akumulatora, pralka amica nie chce sie otworzyc po praniu

Towarzyskie
wiek i wygląd nie mają dla mnie znaczenia łódź, jak sie tanczy przytulaka?, porażki na randkach, w co ubrać się na parapetówkę, parapetówka u, parapetowka to

Językowe
rodzynek czy rodzynkow, mezczyzna rodzynek, palpatacyjnie

Odzieżowe
odświętne rajstopy, rajstopy pączochy

Konkurencyjne
teresa poniedzialek + rozanna, teresa niedziela, poniedzialek teresa - pojęcia nie mam o kogo chodzi, ale mój blog plasuje sie dla tych haseł bardzo wysoko

Filozoficzne
faceci są porabani

Abstrakcyjne
imiona zenskie na syberii

5 komentarzy:

  1. Interesujące jest, co się kojarzy z blogiem Teresy, a także to, jak autorka dokonała kwalifikacji tagów.
    Np. "fisting po łokieć" koleżanka kojarzy jako "erotyczne". Mnie by się to skojarzyło medycznie, jako rodzaj głębokiej kolonoskopii. Ponadto - który jej wpis zawierał taką frazę? Z kim ona się spotyka celem "fistingu po łokieć"? Czy coś przeoczyłem?

    Jeżeli trafił na stronę Teresy ktoś, kto chciał się dowiedzieć "w co się ubrać na parapetówkę", to wyszedł stąd ciężko poraniony estetycznie. Od blogerki dowiedziałby się bowiem, że niśmiertelnie modne są za ciasne koszule ("wcale nie jestem najstarszym klientem Bershki, ale dziękuję za kwiatki"), idiotyczne kardigany, spodnie rurki i trampki ("pepegi"). Innymi słowy - Lady Gaga u Betty Ford.

    "Mężczyzna rodzynek" - to coś dla posiadaczy małych metraży, którzy szukają mężczyzny kompaktowego, który umie "ruchać się" nie tylko "na umywalce", ale również pod umywalką, a nawet w rezerwuarze do kibla.

    "Chłopak nie pozwala mi obciągnąć" - a może po prostu się nie umył, albo woli sam sobie obciągać, gdyż nikt tego nie zrobi tak wybornie, jak sam "obciągany"?

    "Wiek i wygląd nie mają dla mnie znaczenia" to po prostu ciąg znaków, które cooleżanka Teresa wpisała w kod strony, żeby trafili do niej wszyscy, dla których [jak w cytacie]. Dzięki temu poznała ujmującego Józefa z Sieradza - sympatycznego rencistę lat 67 i miłośnika sukulentów. Wiek i wygląd nie miał dla niego znaczenia. Nie wiem natomiast, czy to był target blogerki.

    "Pralka Amica nie chce się otworzyć po praniu" to po prostu uboczny skutek użycia "mężczyzny rodzynka", który ruchał na pralce. Po takim "praniu" urządzenie rzeczywiście mogło utracić funkcjonalność. Następnym razem "read the fucking manual" ;)

    Kompletnie nie wiem, dlaczego blog Teresy pokazuje się na hasło "vaginy". To ostatnia rzecz (?!), jaką można na tym blogu znaleźć. Już prędzej "zdjęcia penisów w różnym wieku".

    A teraz - wracam do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, zejdźcie ze mnie, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2Umywalka: Nie mogę z Ciebie zejść, ba, ciągle na Ciebie wchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja taka saute, bez makijażu. ;)
    Czuję się nieswojo. Wciąż.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2Umywalka: Makijaż sobie odpuść, a zaoszczędzony czas poświęć na napisanie nowszej notki.

    OdpowiedzUsuń

W polu "Komentarz jako" wybierz "Nazwa/adres URL" i podaj swój pseudonim w polu "Nazwa".

Nie wybieraj "Anonimowy", żeby nie być anonimowym właśnie ;)